Bliv knivskarp i din spørgeteknik
Bliv knivskarp i din spørgeteknik så du:
- Får værktøjer til at skabe motivation til at ændre vaner/skabe forandringer hos dine kunder
- Kan lytte aktivt og afklarende i forhold til kundens problemstilling
- Kan gennemføre en undersøgende, ressourcefokuseret og handlingsorienteret rådgivningssamtale
Kurset er for dig der tidligere har deltaget på kurset Den Coachende Rådgivningssamtale Part I og som ønsker at blive endnu skarpere på hvordan du med din spørgeteknik kan skabe forandring hos dine kunder.
De 4 moduler i Den Coachende Rådgivningssamtale:
Part I: Det er dig der styrer samtalen!
Part II: Bliv knivskarp i din spørgeteknik!
Part III: Brug de non-verbale signaler du får!
Part VI: Lær at lytte – sådan helt fordomsfuldt og nysgerrigt!
Part I er en forudsætning for de resterende kurser men du kan tage part II, III og IV i vilkårlig rækkefølge.
Arbejdsformen hviler på fem grundpiller
- Forberedelse inden kurset
- Undervisning hvor der præsenteres teorier, modeller og metoder
- Træning hvor vi i større og mindre grupper øver os i metoder, der præsenteres
- Feedback til den enkelte deltager med henblik på at spotte ressourcer
- Plenumdiskussioner, hvor vi afklarer og diskuterer centrale spørgsmål m.v
Undervisningsformen er opbygget omkring en vedvarende involvering fra deltagernes side ud fra en teori om, at den største læring sker i de situationer, hvor deltagerne selv er mest aktive.
Forberedelse inden kurset:
Du har overvejet hvad der er din motivation for at deltage i kurset – hvad er præcist dit personlige mål med at deltage – hvilke områder af programmet har særligt din interesse
Du har læst artikler der fremsendes inden kursets start
Underviser
Pernille Hjortkjær, Organisationsantropolog og coach, | |
| Pernille Hjortkjær har specialiseret sig i at udvikle stærke, professionelle virksomheder og drive processer der flytter virksomhedskulturen, når virksomhederne forandrer sig enten på grund af vækst eller ændrede markedsvilkår. |
Program for Den Coachende Rådgiver Part II
Kl. 09.00
Velkomst -mål med og forventninger til forløbet, præsentation af deltagere m.v.
Indledende overvejelser om Karl Tomms spørgsmålstyper
- Refleksioner over det læste materiale
Karl Tomm anvendt i rådgivningen
- Demonstration af Karl Tomm anvendt i praksis
Kl. 12.30 Frokost
Egne erfaringer med Karl Tomm
- Vi prøver værktøjet af i små grupper
Kaffe/te
Værktøjet med hjem, hvordan?
Evaluering af dagen
Kl. 16.00 Tak for i dag
Pris
Prisen er 3995 kr. eks. moms.
Køber du din plads senest 6 uger før afholdelse, får du 500 kr i EARLY BIRD rabat.
Og du har mulighed for at betale i rater, så din betaling falder over tre måneder.
Du skal altså bare sælge cirka fire timers rådgivning mere – og det gør du helt sikkert efter det her kursus.
Så, ja! Det er en brandgod investering i din fremtid som rådgiver.
Hvor og hvornår?
I 2016 har vi følgende dagskurser:
- 21. januar 2016 i Aarhus – Tilmeld dig her
- 24. maj 2016 i Aarhus – Tilmeld dig her
- 18. august 2016 i Aarhus – Tilmeld dig her
- 25. oktober 2016 i Aarhus – Tilmeld dig her
- 6. december 2016 i Aarhus – Tilmeld dig her
Har du mere godt til mig?
Ja. Den Coachende Rådgivningssamtale – består nemlig af hele 4 dele:
Part I: Det er dig der styrer samtalen!
Part II: Bliv knivskarp i din spørgeteknik!
Part III: Brug de non-verbale signaler du får!
Part VI: Lær at lytte – sådan helt fordomsfuldt og nysgerrigt!
Part I er en forudsætning for de resterende kurser men du kan tage part II, III og IV i vilkårlig rækkefølge.
Den Coachende Rådgiver – et ONLINE kursus i 12 moduler, der lærer dig at rådgive ud fra dine kunders behov og skabe varige forandringer og successer for dine kunder. For bare 1995 kr./excl. moms får du ALLE værktøjerne til at spotte og arbejde med dybtliggende motivation og varige forandringspotentiale hos dine kunder.
Læs om Den Coachende Rådgiver – et ONLINE kursus i 12 moduler her.
OG skynd dig også at tilmelde dig nyhedsbrevet for rådgivere.
Så får du løbende GRATIS inspiration, tips og tricks til at blive en dygtigere rådgiver og til hvordan du motiverer din kunde til at skabe de nødvendige forandringer.
Direkte i din mailboks.